مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 13:302019-10-18سياسي

همایش بین المللی «معماری و شهر پایدار» اسفند 98 در دانشگاه شهیدرجایی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی معماری و شهر پایدار دهم و یازدهم اسفندماه 98 در دانشگاه شهید رجایی تهران با هدف هم افزایی دانش و انتشار یافته های نو و بدیع در زمینه های مختلف معماری اسلامی، - همایش بین المللی معماری و شهر پایدار اسفند 98 در دانشگاه شهیدرجایی برگزار می شود دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی اولین همایش بین المللی معماری و شهر پایدار را دهم و یازدهم اسفندماه 98 برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی معماری و شهر پایدار دهم و یازدهم اسفندماه 98 در دانشگاه شهید رجایی تهران با هدف هم افزایی دانش و انتشار یافته های نو و بدیع در زمینه های مختلف معماری اسلامی، معماری و شهرسازی، شهر پایدار، منظر پایدار و هنر های محیطی برگزار می شود.

آشنایی و ارتباط میان اساتید، پژوهشگران، صاحب نظران، متخصصان، سیاست گذاران و علاقمندان در حوزه های مذکور، بررسی چالش های علمی و اجرایی در فرآیند کاربری آن از دیگر اهداف برگزارکنندگان همایش است.

محور های بحث و بررسی در همایش معماری و شهر پایدار به حوزه های معماری (مرمت بافت ها و آثار تاریخی، معماری و شهرسازی اسلامی، معماری تزیینی، معماری داخلی وغیره)، شهرسازی (پایداری و محیط ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی «معماری و شهر پایدار» اسفند 98 در دانشگاه شهیدرجایی برگزار می شود

همایش بین المللی «معماری و شهر پایدار» اسفند 98 در دانشگاه شهیدرجایی برگزار می شود