مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 09:112019-10-18ورزشي

راهپیمایی اربعین تجلی هم دلی حسینی برای ظهور مهدوی است


راهپیمایی اربعین تجلی هم دلی حسینی برای ظهور مهدوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه امروز دماوند طی سخنانی با اشاره به مسائل خاورمیانه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: عربستان هیچ اراده ای برای مذاکره ندارد، چرا که تحت اشراف آمریکا است، اما ایران برای حل مشکل یمن طرح 4 ماده ای دارد و نیز راه مذاکره با ایران از یمن می گذرد.

وی برقراری آتش بس در یمن و توقف کلیه حملات نظامی خارجی، ارسال فوری و بدون وقفه کمک های انسان دوستانه و پزشکی به یمن، از سرگیری گفتگوهای ملی یمنی تحت هدایت مردم و تشکیل دولت فراگیر وحدت ملی یمن را 4 بند طرح ایران دانست و گفت: حمله به نفتکش ایران بی جواب نخواهد ماند و پاسخ به این حمله غافلگیرانه، کوبنده و قاطع خواهد بود.

امام جمعه دماوند با بیان این که امنیت خایج فارس برای همه و ناامنی آن نیز برای همه است، افزود: حمله به نفتکش ایرانی با هدف انتقام از شکست های پیاپی دشمن از جبهه مقاومت است، آمریکا و دوستانش می خواهند، ایران را عصبانی کنند، اما ایران صبور است و هوشمندانه عمل خواهد کرد.

وی با اشاره به 26 مهرماه و آغاز هفته تربیت بدنی اظهار داشت: ورزشکاران باید به طور هم زمان به تقویت و تربیت روح و جسم به طور هم زمان توجه داشته باشند و از سوی دیگر جامعه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین تجلی هم دلی حسینی برای ظهور مهدوی است

راهپیمایی اربعین تجلی هم دلی حسینی برای ظهور مهدوی است