مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 08:132019-10-18بين الملل

درگیری کارتل مواد مخدر با گارد نظامی مکزیک برای حفاظت از پسر اِل چاپو


نیروهای تا دندان مسلح کارتل مواد مخدر مکزیک با محاصره نیروهای امنیتی و ایجاد درگیری و آشوب در شهر کولیاچان ، پلیس را مجبور به رها کردن پسر اِل چاپو ، - درگیری کارتل مواد مخدر با گارد نظامی مکزیک برای حفاظت از پسر "اِل چاپو" نیروهای تا دندان مسلح کارتل مواد مخدر مکزیک با محاصره نیروهای امنیتی و ایجاد درگیری و آشوب در شهر "کولیاچان"، پلیس را مجبور به رها کردن پسر "اِل چاپو"، قاچاقچی و رهبر کارتل مواد مخدر مکزیک کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امنیت مکزیک اعلام کرده در آغاز این آشوب گشت پلیس نظامیِ گارد ملی از سوی خانه ای در شهر کولیاچان ، واقع در 600 کیلومتری شمال غربی مکزیکوسیتی مورد حمله قرار گرفته است.

نیروهای نظامی پس از ورود به این خانه، چهار مرد از جمله اوویدیو گُزمن ، پسر خواکین گزمن ملقب به اِل چاپو را که به قاچاق مواد مخدر در ایالات متحده آمریکا متهم است، پیدا کردند.

با توجه به این که نیروهای کارتل از همان ابتدا بر نیروهای گشت نظامی غلبه کردند، نیروهای نظامی برای حفظ جان گارد ملی و بازگرداندن آرامش به شهری که گانگسترهای کارتل بسیاری از جاده های آن را مسدود کرده و تیراندازی های بسیاری را ترتیب می دهند، تصمیم به عقب نشینی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری کارتل مواد مخدر با گارد نظامی مکزیک برای حفاظت از پسر اِل چاپو

درگیری کارتل مواد مخدر با گارد نظامی مکزیک برای حفاظت از پسر اِل چاپو