مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 07:342019-10-18اقتصادي

سازمان برنامه بودجه به داد دانشگاهها برسد


تاکنون فقط حدود 37 درصد از بودجه دانشگاه ها برای سال جاری تامین شده انتظار داریم که کمک سازمان برنامه بودجه به داد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برسد.

- معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: تاکنون فقط حدود 37 درصد از بودجه دانشگاه ها برای سال جاری تامین شده انتظار داریم که کمک سازمان برنامه بودجه به داد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برسد.

محمدتقی نظرپور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه از بودجه سال 98 چه مقدار تاکنون که به نیمه دوم سال رسیده ایم محقق شده است، گفت: بودجه امسال دانشگاه ها نسبت به آن چیزی که ما پیش بینی می کردیم به درستی محقق نشده است.

وی ادامه داد: از بودجه سال 98 تا کنون فقط 37 درصد آن تخصیص پیدا کرده است و انتظار داریم که کمک سازمان برنامه بودجه به داد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برسد که بتوانیم تخصیص های مناسب تری را داشته باشیم.

معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: سال گذشته برای تخصیص صد در صد بودجه تلاش زیادی صورت گرفت و متوسط 87 درصد در سال 97 و 12 درصد نیز در سال 98 به صورت تنخواه تخصیص پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، اعتبار آموزش عالی کل کشور حدود 11 هزار میلیارد تومان بوده که سهم آن از کل بودجه هزینه ای کشور حدود 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان برنامه بودجه به داد دانشگاهها برسد

سازمان برنامه بودجه به داد دانشگاهها برسد