مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 06:442019-10-18سياسي

1480 مجوز پرواز به کشور عراق برای اربعین صادر شد


سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری بابیان اینکه یک هزار و 480 مجوز پرواز به کشور عراق برای اربعین صادر شد، گفت: 12 شرکت هواپیمایی برای انتقال مسافران همکاری و همراهی لازم رادارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، رضا جعفر زاده ضمن بیان اینکه وظیفه سازمان هواپیمایی کشور نظارتی و حاکمیت صدور مجوز پروازهای بغداد و نجف است، ابراز داشت: بر این مبنا برای ایام اربعین امسال یک هزار و 480 مجوز پرواز به عراق صادر شد.

وی ضمن بیان اینکه در موج بازگشت مسافران اربعین حسینی در تاریخ های 28، 29 و 30 مهرماه با حجم بالای ترافیک مواجه هستیم، افزود: با توجه به اینکه کانترهای پرواز در ساعت مقرر بسته می شود لذا مسافران حتماً می بایست رأس ساعت تعیین شده در فرودگاه حضورداشته و دیر نرسند.

سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری بابیان اینکه مجوز پروازهای اربعین برای 12 شرکت هواپیمایی صادرشده است، ابراز داشت: ضمن هماهنگی با مدیران عامل شرکت های هواپیمایی مقرر شد تا پروازها به روال سال قبل قیمت گذاری شوند و افزایش نداشته باشد.

جعفر زاده ضمن بیان اینکه وظیفه سازمان صدور مجوز پرواز است، در ادامه تصریح کرد: مسافران می بایست قبل از سفر رفت وبرگشت خود را مدیریت کنند اکنون اکثراً برای بازگشت تقاضاها بالا است بلیت برگشتی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1480 مجوز پرواز به کشور عراق برای اربعین صادر شد

1480 مجوز پرواز به کشور عراق برای اربعین صادر شد