مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 06:312019-10-18سياسي

اجرای 41 طرح آبخیزداری در استان فارس


افزایش میزان مشارکت مردم موجب اجرای موفق طرح های آبخیزداری است - ، مرکز فارس، معاون دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در بازدید از فعالیت های آبخیزداری در فارس گفت: با گسترش این فعالیت ها بتوان در راستای مدیریت بهتر منابع آب و خاک در حوضه های آبخیز کشور گام های مهمی برداشت.

سید مصطفی ابو هاشم با اشاره به اجرای طرح های آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی گفت: با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرمان ایشان در این راستا شاهد انقلاب بزرگی در عرصه های منابع طبیعی کشور برای مدیریت بهینه و اصولی به خصوص کنترل سیلاب و تغذیه سفره های آب زیرزمینی به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده بودیم.

وی بر ضرورت نظارت دقیق تر بر عملکرد پیمانکاران تاکید کرد و افزود: نباید کیفیت فدای سرعت شود، اما طرح ها را با سرعت مناسب به پیش میبریم و نظارت کافی و لازم را در جهت انجام بهتر و با کیفیت تر طرح به کار گیریم.

شاپور حاجیان رییس گروه طرح های آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و ناظر پروژه های آبخیزداری فارس گفت: با توجه به پتانسیل خوب مناطق و حوضه های آبخیزدار به نظر می رسد همگام کردن مردم نقش بسزایی در پیشبرد اهداف سازمانی به ویژه تسریع در حفاظت از منابع آبی و خاکی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 41 طرح آبخیزداری در استان فارس

اجرای 41 طرح آبخیزداری در استان فارس