مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 06:202019-10-18بين الملل

زخمی شدن 40 نیروی امنیتی در جریان اعتراضات لبنان/ واکنش سعد حریری


اداره کل امنیت عمومی لبنان با صدور بیانیه ای از زخمی شدن 40 نفر از نیروهای امنیتی این کشور در جریان اعتراضاتی که به خاطر قوانین جدید مالیاتی از سوی دولت لبنان شعله ور شده است، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، اداره کل امنیت عمومی لبنان با صدور بیانیه ای از زخمی شدن 40 نفر از نیروهای امنیتی این کشور در جریان اعتراضات لبنان خبر داد.

در بیانیه صبح امروز این اداره کل آمده است: آزادی بیان مقدس و حقی بر طبق قانون اساسی است اما آیا حمله به مراکز دولتی و خصوصی قابل توجیه است؟ آیا آزادی بیان اجازه حمله به نیروهای امنیتی که تاکنون سبب زخمی شدن 40 نفر از آنها را می دهد، می شود.

اداره کل امنیت عمومی لبنان از شهروندان خواست که به خشونت و هرج و مرج روی نیاورند.

این در حالی است که شب گذشته سعد حریری نخست وزیر لبنان به دنبال شعله ور شدن اعتراضات که در بیروت و برخی مناطق دیگر به دنبال قوانین جدید مالیاتی رخ داد، از وزیر ارتباطات این کشور خواست که بررسی اخذ مالیات از واتساب را متوقف کند.

همزمان علی حسن خلیل وزیر دارایی لبنان گفت: آزادی بیان به شکل مسالمت آمیز حق مردم است و مهم است که مردم بدانند که ما با هر تصمیمی درباره واتساپ و دیگر مالیاتها موافق نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخمی شدن 40 نیروی امنیتی در جریان اعتراضات لبنان/ واکنش سعد حریری

زخمی شدن 40 نیروی امنیتی در جریان اعتراضات لبنان/ واکنش سعد حریری