مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 17:522019-10-17اقتصادي

700 میلیارد تومان به اعتبارات دامغان طی سه سال اخیر تزریق شده است


نماینده مردم دامغان بابیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت های فراوانی برای توسعه است، گفت: 700 میلیارد تومان به اعتبارات دامغان طی سه سال اخیر تزریق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل حسن بیگی غروب پنج شنبه در آیین افتتاح یک مجتمع تجاری تفریحی با حضور رییس دفتر رییس جمهور ضمن بیان اینکه طی سه سال گذشته در شهرستان دامغان بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار ابلاغ و مصوب شده است، ابراز داشت: طی این مدت بالغ بر 700 میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان تزریق شده است.

وی افزود: در سفر دوم دولت تصمیمات قاطع اخذ و برای جاده گلوگاه به معلمان پنج پیمانکار مشخص شد که می بایست برای تکمیل این پروژه اعتبارات به موقع پرداخت شود.

عضو خانه ملت ضمن بیان اینکه 40 پروژه آماده افتتاح برای دهه فجر امسال در دامغان وجود دارد، ابراز داشت: با اجرای پروژه ها، جمعیت دامغان تا 170 هزار نفر طی سال های آینده افزایش خواهد یافت.

حسن بیگی ضمن بیان اینکه از هشت اولویت توسعه برای استان چهار مورد برای دامغان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: طرح اشتغال پاک میراث فرهنگی و سرمایه گذاری در تپه های مریخی در دست پیگیری است و همچنین جنوب دامغان با داشتن معادن غنی نیازمند تأمین زیرساخت ها ازجمله گازرسانی، برق رسانی و آب رسانی به این روستاها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 میلیارد تومان به اعتبارات دامغان طی سه سال اخیر تزریق شده است

700 میلیارد تومان به اعتبارات دامغان طی سه سال اخیر تزریق شده است