مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 14:332019-10-17اجتماعي

برنامه ی جدید وزارت راه و شهرسازی برای پایانه مرزی مهران


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پایانه مرزی مهران جوابگوی این میزان از حجم تردد زائر را ندارد، گفت: طرح جامع پایانه مرزی مهران اجرایی می شود.

- برنامه ی جدید وزارت راه و شهرسازی برای پایانه مرزی مهران وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پایانه مرزی مهران جوابگوی این میزان از حجم تردد زائر را ندارد، گفت: طرح جامع پایانه مرزی مهران اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی در نشست ستاد ویژه اربعین استان ایلام، اظهار کرد: مرز مهران یکی از پرترددترین پایانه های مرزی زائران عتبات عالیات است و این پایانه جوابگوی حجم این میزان از حجم تردد زائر را ندارد.

وی با بیان اینکه در اربعین سال های آینده میزان ترددها در این مرز افزایش خواهد یافت، افزود: بر همین اساس برای افزایش ظرفیت این پایانه و تسهیل در تردد کالا و مسافر طرح جدید جامع پایانه مرزی مهران اجرایی می شود.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تکمیل زیرساخت های منتهی به مرز مهران، گفت: توسعه زیرساخت های جاده ای استان نیز در دستور کار است، در مسیر ایلام-مهران فقط قطعه کنجانچم به طول 9 کیلومتر مانده که برای سال آینده عملیات اجرایی چهارخطه کردن آن تکمیل خواهد شد.

وی از سفر وزیر حمل و نقل کشور عراق به ایران خبر داد و گفت: در جریان این سفر رایزنی های لازم برای توسعه زیرساخت های دوطرف مرز ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ی جدید وزارت راه و شهرسازی برای پایانه مرزی مهران

برنامه ی جدید وزارت راه و شهرسازی برای پایانه مرزی مهران