مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 13:032019-10-17اجتماعي

انتقال 26 هزار زائر اربعین حسینی به مرز مهران


معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: از آغاز طرح اربعین حسینی بیش از 780 سرویس توسط ناوگان اتوبوس رانی استان به مرز مهران و اندیمشک اعزام شده اند که درمجموع بیش از 26 هزار زائر را به مرز منتقل کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم قدمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از هفدهم مهر ماه جاری با آغاز طرح اربعین حسینی بیش از 614 دستگاه سرویس اتوبوس توسط ناوگان استان به مرز مهران اعزام شده و بیش از 26 هزار نفر از هموطنان را به مرز مهران منتقل کرده اند.

وی افزود: امسال با توجه به افزایش چند برابری زائران نسبت به سال گذشته، با اعزام بیش از 166 دستگاه مینی بوس، میدل باس و ون به مرز مهران و اندیمشک نزدیک به 3200 نفر از زائران جابجا شده اند.

قدمی از استقرار 95 دستگاه اتوبوس لرستان در مرز مهران و پایانه اندیمشک خبر داد و اضافه کرد: بنا به پیش بینی ها، اوج بازگشت زائران از 24 تا 29 مهرماه است که براین اساس از امروز 95 دستگاه وسیله نقلیه از ناوگان اتوبوسرانی لرستان در مرز مهران و پایانه اندیمشک مستقر شده اند و در روزهای آتی این تعداد تا سقف 160 دستگاه در روز نیز افزایش خواهد یافت.

معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح اربعین حسینی تاکنون باتوجه به همکاری بی شائبه و تمام قد ناوگان مسافربری استان 348 حلقه لاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 26 هزار زائر اربعین حسینی به مرز مهران

انتقال 26 هزار زائر اربعین حسینی به مرز مهران