مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 10:152019-10-17اقتصادي

واردات کالا به کشور تا 10 میلیارد دلار کاهش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا رحمانی صبح امروز در نشست با صنعت گران صنایع دریایی در بوشهر با تاکید بر توجه به رونق تولید و اشتغال نیرو های جوان اظهار داشت: - وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر کاهش واردات کالا و توجه به رونق تولید در داخل کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا دو سال آینده واردات کالا به کشور 10 میلیارد دلار سالانه کاهش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا رحمانی صبح امروز در نشست با صنعت گران صنایع دریایی در بوشهر با تاکید بر توجه به رونق تولید و اشتغال نیرو های جوان اظهار داشت: بر اساس شعار امسال، رونق تولید و ایجاد اشتغال در اولویت برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

وی، صنایع دریایی را یکی از ظرفیت های مهم استان بوشهر دانست و تصریح کرد: با توانمندی متخصصان در عرصه صنایع دریایی، اکنون جمهوری اسلامی در عرصه ساخت شناور، به فناوری های آن دست یافته و در این عرصه خودکفا شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حمایت همه جانبه از صنایع دریایی و ترغیب استفاده کنندگان از شناور برای سفارش دهی از صنایع داخلی مورد تاکید است، افزود: ساخت محصولات داخلی باید جدی گرفته شود که در این راستا برنامه های ویژه ای برای جلوگیری از واردات کالا ها و محصولاتی که در ایران ساخته می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات کالا به کشور تا 10 میلیارد دلار کاهش می یابد

واردات کالا به کشور تا 10 میلیارد دلار کاهش می یابد