مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 09:042019-10-17اقتصادي

اشتغال در بخش تعاون ایران مترادف با «کار شایسته» است


کار و اشتغال ایجاد شده در بخش تعاون ایران با معیارهای بین المللی «کار شایسته» مطابقت دارد و براین اساس، اشتغال در این بخش مترادف با «کار شایسته» است.

- رییس اتاق تعاون ایران گفت: کار و اشتغال ایجاد شده در بخش تعاون ایران با معیارهای بین المللی کار شایسته مطابقت دارد و براین اساس، اشتغال در این بخش مترادف با کار شایسته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اتاق تعاون ایران، بهمن عبداللهی در همایش جهانی اتحادیه بین المللی تعاون در کشور روآندا، بر اساس آمارهای بانک جهانی به وضعیت و روند اشتغال و بیکاری در جهان در سالهای اخیر پرداخت و با توجه به وضعیت بیکاری در جهان و به خصوص در میان جوانان، بر اهمیت پرداختن به موضوع اشتغال و به ویژه کار شایسته در میان جوامع تاکید کرد.

وی در ادامه به جایگاه کار شایسته در جمهوری اسلامی ایران و اسناد توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و به ویژه سند ملی کار شایسته اشاره کرد.

رییس اتاق تعاون ایران، همچنین به بخش تعاون ایران و روند توسعه و تکامل آن اشاره کرد و بر اساس مقایسه تطبیقی اصول نهضت تعاون و اصول کار شایسته همچنین اهداف بخش تعاون جمهوری اسلامی ایران و اهداف کار شایسته ، اظهار داشت: کار و اشتغال ایجاد شده در بخش تعاون ایران با معیارهای بین المللی کار شایسته مطابقت داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال در بخش تعاون ایران مترادف با «کار شایسته» است

اشتغال در بخش تعاون ایران مترادف با «کار شایسته» است