مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 08:152019-10-17سياسي

بررسی صلاحیت رانندگان خودروهای 2 دیفرانسیل و شاسی بلند


صلاحیت رانندگان خودروهای 2 دیفرانسیل و شاسی بلند با هدف ساماندهی کویرگردی در شهرستان آران و بیدگل ، به صورت تخصصی بررسی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آران‎ و بیدگل با اشاره به فعالیت 120 راننده خودروی 2 دیفرانسیل و شاسی بلند برای انتقال مسافران از آران و بیدگل به کویر مرنجاب و منطقه سیاه کوه این شهرستان گفت: حدود 40 نفر از آنها به طور دائم و بقیه به صورت تفریحی یا موردی در این عرصه فعالیت می کنند.

مجید نوری افزود: صلاحیت این افراد بررسی و درصورت تایید، گواهینامه مربوطه به آنها اعطا می شود و در دوره های آموزشی مانند امداد و نجات، نقطه یابی، سیستم اطلاعات جغرافیایی و کویرشناسی شرکت می کنند.

وی گفت: برخی از این افراد، هم راننده و هم راهنمای تورهای گردشگری هستند، و کلوب سافاری مستقر در آران و بیدگل نیز خودروی 2 دیفرانسیل و شاسی بلند را از نظر فنی بررسی می کند.

نوری افزود: در نیمه نخست امسال حدود 240 هزار گردشگر به این منطقه سفر کردند که حدود 25 هزار نفر آنها خارجی بودند.

کویر مرنجاب در شمال استان و در مجاورت با آران و بیدگل به دلیل برخورداری از گوناگونی پوشش گیاهی، جانوری و تاریخی، سالانه مورد توجه هزاران نفر از علاقه مندان و گردشگران داخلی و خارجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی صلاحیت رانندگان خودروهای 2 دیفرانسیل و شاسی بلند

بررسی صلاحیت رانندگان خودروهای 2 دیفرانسیل و شاسی بلند