مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:542019-10-17اقتصادي

اختصاص 2000 میلیارد برای تکمیل سد نرماب و زهکشی گمیشان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانی گلستان، هادی حق شناس در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اهمیت پیشگیری از حوادثی نظیر سیلاب، اظهار کرد: در ماه گذشته دولت دو مصوبه مهم برای استان گلستان برای تکمیل مخزن سد نرماب و زهکشی گمیشان داشته که براساس آن 200 میلیارد تومان به گلستان اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: هر چقدر پروژه عمرانی دیر به پایان برسد اعتبار بیشتری برای اتمام آن نیاز است.

استاندار گلستان ادامه داد: براساس اطلاعات مرکز پژوهش های مجلس هر پروژه در ایران پیش بینی می شود سه تا چهار برابر آن هزینه می‎ شود و این شرایط مختص به گلستان نیست.

حق شناس بیان کرد: محرومیت ها با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم نسبت به هشت سال دفاع مقدس سخت تر است و مشکلات زیادی با توجه به تحریم اقتصادی در کشور وجود دارد.

وی یادآور شد: در یک ماهه گذشته با وجود همه مشکلات دولت در کشور برای استان دو مصوبه داشته که یک مورد آن تخصیص اعتبار 100 میلیارد تومان برای زهکشی گمیشان است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: سد نرماب در سال 90 کلنگ زنی شده است اما به دلایل مختلف تاکنون به پایان نرسید و امروز تلاش داریم مخزن سد را هرچه سریع تر تکمیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2000 میلیارد برای تکمیل سد نرماب و زهکشی گمیشان

اختصاص 2000 میلیارد برای تکمیل سد نرماب و زهکشی گمیشان