مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:502019-10-17سياسي

جلسه ستاد اربعین با حضور وزیر کشور در فرمانداری خرمشهر


تا کنون یک میلیون و 300 زائر از دو مرز شلمچه و چذابه عبور کردند.

- جلسه ستاد اربعین با حضور وزیر کشور در فرمانداری خرمشهر تا کنون یک میلیون و 300 زائر از دو مرز شلمچه و چذابه عبور کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان ، با حضور وزاری کشور و راه و شهرسازی و رییس ستاد اربعین و مسئولان استانی و محلی در فرمانداری ویژه خرمشهر آخرین تحولات مرز شلمچه ، تمهیدات بازگشت زائران و ارائه خدمات مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در این جلسه وزیر کشور گفت: استانهایی که زحمتهای زیادی را بر دوش دارن پرچم دار خدمت رسانی به زائران هستند و این حرکت بی نظیر که در ظرف 20 روز بیش از 4 میلیون نفر بین دو کشور جابه جا شوند فقط لطف خدا بوده است.

رحمانی فضلی افزود: باید تلاش کنیم سال به سال موضوع اربعین عظیم تر برگزار شود و باید همه مقدمات باشکوه تر برگزار شدن این همایش که نسبت به سال گذشته حدود یک میلیون و 400هزار زائر بیشتر عبور کرده را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه امسال خدارو شکر از دو موضوع بزرگ به خوبی عبور کردیم یکی موضوع سیل و دیگری اربعین خاطر نشان کرد: بزودی انتخابات برگزار میشود و برخی دشمنان در حال رویا پردازی برای ضربه زدن به کشورند اما با حضور به موقع مردم ، این انتخابات را به نقطه قوت نظام تبدیل خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه ستاد اربعین با حضور وزیر کشور در فرمانداری خرمشهر

جلسه ستاد اربعین با حضور وزیر کشور در فرمانداری خرمشهر