مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:472019-10-17سياسي

چند دلیل که پنج شنبه ها تعطیل نشد


در طرح پیشنهادی برای تعطیلی پنج شنبه ها دولت از مخالفان اصلی بود، چراکه معتقد بود به دلایل کارشناسی متعددی این طرح امکان اجرایی شدن ندارد؛ بار مالی، - مشکلات اداری و اختلال در ساعات کاری از جمله این دلایل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بارها طرح هایی برای اعمال تغییر در روزهای تعطیلی و کاری هفته مطرح شده و هنوز به نتیجه نرسیده است، زمانی تعطیلی شنبه ها مورد توجه قرار داشت و اخیرا هم پنج شنبه ها.

چندی پیش طرح تعطیلی مراکز اداری، آموزشی و قضایی در تمامی استان ها و شهرستان ها در روز پنج شنبه در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای بررسی و تصویب شد.

نمایندگان نسبت به تصویب نهایی آن خوشبین بوده و اعتقاد داشتند می تواند موجب تقویت اقتصاد گردشگری و البته تقویت نهاد خانواده شود.

با این حال دولت با این طرح مخالفت کرد؛ به طوری که طرح را برای دریافت نظرات بین دستگاه های اجرایی توزیع می کند ولی با نظرات موافق و مخالف و استدلال هایی در این رابطه همراه می شود، در نهایت طرح در هیات دولت مطرح و به رأی گذاشته شد که به آن رای مخالف می دهند.

اما اینکه چرا دولت با تعطیل شدن پنج شنبه ها مخالف است موضوعی است که جمشید انصاری-رییس سازمان اداری و استخدامی- برای آن دلایل متفاوتی را مطرح کرده و گفته که دولت باید طبق آیین نامه داخلی مجلس نسبت به طرح هایی که نمایندگان ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند دلیل که پنج شنبه ها تعطیل نشد

چند دلیل که پنج شنبه ها تعطیل نشد