مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:392019-10-17اقتصادي

پیکاپ برقی تسلا؛ مسافری غول پیکر از آینده


به تازگی گزارشی از مشخصات و قابلیت های پیکاپ برقی تسلا منتشر شده است که حاوی اطلاعات جدیدی درباره این خودروی قدرتمند و جدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت خودروسازی تسلاموتورز که در سال های اخیر به شدت از محبوبیت و استقبال بی نظیری از سوی مشتریان بازارهای جهانی خودرو برخوردار شده است، با برنامه های جاه طلبانه و بلندپروازانه سعی داشت بر روی توسعه و تولید انبوه خودروهای تمام برقی لوکس و قدرتمند تمرکز کند و بدین ترتیب بتواند گام بلند و مثبتی در راستای حفاظت از محیط زیست و کاهش انتشار گازهای آلاینده از طریق وسائل نقلیه بردارد.

این گزارش به مرور و بررسی مختصری بر مجموعه مشخصات فنی، ویژگی های ظاهری، قیمت و زمان معرفی و عرضه آن می پردازد.

یکی از جنجالی و چالش برانگیزترین موارد در معرفی و عرضه خودروهای جدید، همواره قیمت آنهاست که قبل از معرفی رسمی از سوی شرکت تولیدکننده، تبدیل به موضوع بحث بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت خودرو می شود.

ایلان ماسک، موسس و مدیرعامل شرکت تسلاموتورز در مورد قیمت پیکاپ تسلا که بنابر اخبار منتشر شده، تسلا مدل بی (Tesla model B) نام دارد، خاطرنشان کرده است که این خودرو بدون شک، قیمتی پایین تر از 50 هزار دلار خواهد داشت تا مشتریان و علاقمندان توانایی خریداری و تهیه یک پیکاپ مجهز، قدرتمند، پاک و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکاپ برقی تسلا؛ مسافری غول پیکر از آینده

پیکاپ برقی تسلا؛ مسافری غول پیکر از آینده