مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:352019-10-17اقتصادي

آزادسازی 41 کیلومتر از نوار ساحلی تا پایان امسال


41 کیلومتر از نوار ساحلی باقیمانده غرب استان تا پایان امسال آزادسازی می شود.

- مدیرکل منابع طبیعی مازندران - منطقه نوشهر گفت: 41 کیلومتر از نوار ساحلی باقیمانده غرب استان تا پایان امسال آزادسازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، عبدالرضا سنگاری در نشست بررسی مشکلات زمین های جنگلی ـ جلگه ای شهرستان عباس آباد گفت: تاکنون حدود 130 کیلومتر از 144 کیلومتر نوار ساحلی غرب استان آزادسازی شده و تا پایان امسال بقیه سواحل تصرف شده آزاد سازی می شود.

مدیرکل منابع طبیعی مازندران - منطقه نوشهر به وجود 953 قطعه 10 هکتاری در شهرستان های عباس آباد، چالوس و نوشهر اشاره کرد و گفت: متاسفانه قطعات 10 هکتاری سدی محکم در برابر توسعه شهر های غرب استان است.

او از تبدیل شدن اسناد دفترچه ای کل جنگل ها، مراتع و سواحل غرب مازندران به سند تک برگ خبر داد و افزود: برای مشخص شدن مرز ملی و مستثنیات در 300 کیلومتر از جنگل ها و نوار ساحلی غرب استان بنچمارک نصب شده که برای ادامه این طرح اعتبار زیادی لازم است.

فرماندار شهرستان عباس آباد در این نشست خواستار برخورد دستگاه های ذیربط با ساخت و ساز های غیرمجاز در اراضی جنگلی- جلگه ای این شهرستان شد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 8 هزار و 125 مترمربع از نوار ساحلی این شهرستان آزادسازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 41 کیلومتر از نوار ساحلی تا پایان امسال

آزادسازی 41 کیلومتر از نوار ساحلی تا پایان امسال