مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 06:292019-10-17سياسي

صنعت توریسم بهترین ابزار برای مقابله با تحریم


معاون فرماندار شهرستان خرم دره گفت: صنعت توریسم بهترین ابزار برای مقابله با تحریم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاهپوررضا کاظمی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان خرم دره، اظهار کرد: دستگاه های ذی ربط باید فضا و زیرساخت ها را به گونه ای آماده کنند تا مسافران و گردشگران با کمال آرامش و امنیت از همه ظرفیت های موجود در شهرستان به صورت بهینه استفاده کنند و دغدغه ای برای حضور در شهرستان نداشته باشند.

وی با بیان این که ورود مسافر و گردشگر به شهرستان برکات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی فراوانی در پی خواهد داشت، افزود: توجه به گردشگری در ایجاد اشتغال نیز نقش موثری دارد.

معاون فرماندار شهرستان خرم دره با اشاره به این که یکی از بهترین ابزارها برای مقابله با تحریم، توجه به صنعت گردشگری است، ادامه داد: شهرستان خرم دره جاذبه های زیبایی دارد که علاوه بر معرفی نیاز به انجام کارهای بیشتری دارد.

کاظمی تاکید کرد: در راستای خدمات رسانی و رفاه حال گردشگران و مسافران از همه توان دستگاه های مستقر در شهرستان استفاده خواهد شد تا به بهترین نحو ممکن فرصت ها و مزیت های شهرستان به گردشگران معرفی شود.

معاون فرماندار شهرستان خرم دره از مجموعه غزال به عنوان پیشانی شهرستان یاد کرد و افزود: عملکرد این مجموعه نسبت به سال های گذشته بسیار بهبود یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت توریسم بهترین ابزار برای مقابله با تحریم

صنعت توریسم بهترین ابزار برای مقابله با تحریم