مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 05:562019-10-17حوادث

توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در شازند


فرمانده انتظامی استان از کشف محموله لوازم خارجی قاچاق به ارزش 14میلیارد ریال از یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شازند خبر داد.

- حسن مفخمی شهرستانی در این باره گفت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در برخورد با قاچاق کالا، مأموران انتظامی شهرستان شازند در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شده و با انجام یک برنامه ریزی دقیق، موفق به شناسایی و متوقف کردن این خودرو شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه از راننده خودرو، وی اذعان داشت که محموله دارای بارنامه قانونی است که در بررسی دقیق ماموران انتظامی مشخص شد که بار خودرو با اسناد ارائه شده دارای مغایرت بوده و راننده فاقد مدارک معتبر قانونی است.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این کامیون توقیفی 14 هزار و 32 عدد ماکت گوشی، 440 طاقه پارچه، 970 عدد شارژر تلفن همراه، 450 عدد پد موس، 8 دستگاه باند رادیویی دو تیکه،378 عدد کاپشن و یک هزار عدد زیپ خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: از سوی کارشناسان اداره پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزش این محموله قاچاق 14 میلیارد ریال برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در شازند

توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در شازند