مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 05:442019-10-17سياسي

برپایی 8 موکب به نیت امام رضا(ع) در قزوین


معاون فرهنگی و هنری مقاومت بسیج سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین از راه اندازی 8 موکب به نیت امام رضا(ع) در حاشیه برگزاری همایش بزرگ پیاده روی اربعین در این استان خبر داد.

- قزوین- معاون فرهنگی و هنری مقاومت بسیج سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین از راه اندازی 8 موکب به نیت امام رضا(ع) در حاشیه برگزاری همایش بزرگ پیاده روی اربعین در این استان خبر داد.

سید جواد خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم پیاده روی جاماندگان اباعبدالله الحسین (ع) شهر قزوین از سال83 به تبعیت از پیاده روی روز عرفه مرحوم حجت الاسلام سیدعلی اکبر ابوترابی در دهه 70 که مرز کربلا بسته بود و آن مرحوم تا مرز خسروی پیاده روی کردند، برای پانزدهمین سال متوالی در استان قزوین برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری همایش بزرگ پیاده روی و حرکت پیاده کاروان جاماندگان پیاده روی اربعین شهر قزوین در ساعت 8 و نیم صبح روز شنبه مصادف با 27 مهرماه سال جاری و روز اربعین حسینی از مقابل آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) شهر قزوین تا مزار شهدای گمنام قطعه نورالشهدای فدک صورت می گیرد.

معاون فرهنگی و هنری مقاومت بسیج سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان قزوین اذعان کرد: حرکت از خیابان پیغمبریه به سمت خیابان نادری، از خیابان نادری به میدان سرداران و از آن مسیر به سمت خیابان شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 8 موکب به نیت امام رضا(ع) در قزوین

برپایی 8 موکب به نیت امام رضا(ع) در قزوین