مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 04:292019-10-17سياسي

ایران پیشرفت های خوبی در حوزه بهداشت و درمان داشته است


بعد از انقلاب سودان، پتانسیل های زیادی در کشورمان ظهور پیدا کرده و درخواست ملت ما نیز این است که این پتانسیل ها را در سودان شکوفا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکرم علی التوم، در دیدار با سعید نمکی وزیر بهداشت ایران در حاشیه شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی با اشاره به اینکه در 30 سال گذشته تعداد زیادی از مردم سودان به خاطر جنگ و همچنین بیماری ها جان خود را از دست داده اند، افزود: خوشحالم که وزیر بهداشت ایران آشنایی خوبی با وضعیت سودان دارد و اینکه چه مشکلاتی بر سر مردم سودان از بابت جنگ و بیماری ها آمده است.

وی با اشاره به اینکه هر روز که به وزارت بهداشت می روم پیگیر وضعیت کسانی هستم که فرزندان خود را در کودتای 1989 در سودان از دست داده اند، اظهار کرد: متاسفانه هنوز تعداد کسانی که در این سال ها جان خود را در سودان از دست داده اند، مشخص نیست.

وی با بیان اینکه رفتار دولت انتقالی فعلی سودان به گروه های مختلف در این کشور مسالمت آمیز بوده و تلاش کرده تا ثبات به کشور بازگردد، اظهار کرد: انتظار داریم در آینده تعداد دقیق کسانی که جان خود را در سودان بر اثر جنگ و بیماری از دست داده اند، مشخص شود.

وزیر بهداشت سودان گفت: انقلاب مردم سودان برای حق زندگی بهتر، حق بهداشت و زندگی شرافتمندانه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران پیشرفت های خوبی در حوزه بهداشت و درمان داشته است

ایران پیشرفت های خوبی در حوزه بهداشت و درمان داشته است