مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 22:162019-10-16سياسي

نسبت به ایمان نسل آینده رسالت و وظیفه مهمی برعهده داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی شامگاه چهارشنبه در جلسه درس اخلاق که در حسینیه امام خمینی(ره)دفتر رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد، - رییس موسسه امام خمینی (ره) گفت: باید شناخت خود را تقویت کرده، چون شیاطین روزبه روز ایمان انسان را تضعیف می کنند، بر اساس آیات الهی نسبت به ایمان فرزندان و نسل آینده خود رسالت و وظیفه مهمی بر عهده داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی شامگاه چهارشنبه در جلسه درس اخلاق که در حسینیه امام خمینی(ره)دفتر رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد،اظهار داشت: انسان باید درک و فهم این موضوع را داشته باشد که چه کاری خوب و یا بد است و باعقل و آگاهی تصمیم بگیرد.

وی افزود: اینکه هر انسان هرکاری دلش بخواهد می تواند انجام دهد درست نیست و این تفکر نسل آینده را با خطر روبرو می کند،در دوران بچگی ما به بزرگ ترها نکاه می کردیم که چه اقدامی انجام دهیم ولی امروز این تفکر وجود دارد که به فکر خودت وزندگی ات باش و هرکاری دوست داری انجام بده.

رییس موسسه امام خمینی(ره) عنوان کرد:یکی از موضوعات مهمی که بین دین داران و غیر دین داران مطرح است این است که ریشه ارزش ها در کجا است و چرا می گوییم این کار خوب و یا بداست، دین می گوید هر موضوعی که سبب قرب انسان به خدا شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به ایمان نسل آینده رسالت و وظیفه مهمی برعهده داریم

نسبت به ایمان نسل آینده رسالت و وظیفه مهمی برعهده داریم