مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 21:102019-10-16اجتماعي

توزیع روزانه 1800 بسته غذایی بین زائران حسینی


مسئول موکب مساکین الزهرا مستقر در کربلا گفت: در این موکب روزانه در هر وعده غذایی 600 و در مجموع 1800 بسته غذایی بین زائران حسینی توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد خوش منظر شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موکب ما به مدت دو سال است که در شهر کربلا دایر بوده و در این موکب اقدامات فرهنگی، پیرایشگری، ایستگاه صلواتی و ماساژ به زائران ارائه می شود، اظهار داشت: روزانه در هروعده غذایی 600 و در مجموع 1800 بسته غذایی بین زائران حسینی توزیع می شود.

وی تصریح کرد: موکب ما در ایام اربعین به مدت 11 روز در شهر کربلا مستقر بوده و یک روز پس از اربعین نیز فعالیت موکب به اتمام می رسد.

مسئول موکب مساکین الزهرا مستقر در کربلا گفت: برپایی مواکب در کشور عراق تأثیر بسزایی در تربیت معنوی نسل آینده و قشرهای مختلف جامعه دارد.

خوش منظر با اشاره به اینکه منابع مالی موکب ما کاملاً مردمی بوده و مردم با استقبال خوب شان ما را در راه اندازی موکب در کشور عراق همراهی کردند، افزود: یکی از مهم ترین مشکلاتی که برای مواکب وجود دارد این است که آن ها با کمبود آب روبه رو هستند، اما خادمان موکب ما آب شرب را از نقاط مختلف شهر کربلا تأمین می کنند تا زائران با کمبود آب روبه رو نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 1800 بسته غذایی بین زائران حسینی

توزیع روزانه 1800 بسته غذایی بین زائران حسینی