مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 20:542019-10-16سياسي

عراقچی: ایران مصمم به برداشتن گامهای بعدی کاهش تعهدات برجامی است


ایران مصمم به برداشتن گامهای بعدی کاهش تعهدات است و این تصمیم تا تامین شرایط مورد نظر و برآورده شدن منافع اقتصادی ایران از برجام تغییر نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، پنجمین دور رایرنی های سیاسی ایران و سوئد به ریاست سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران و خانم آنیکا سودر قائم مقام وزارت امور خارجه سوئد روز چهارشنبه 24 مهر ماه در تهران برگزار شد.

  طرفین در این دور از رایزنی ها مهمترین مسائل و تحولات بین المللی و همچنین موضوعات مربوط به روابط دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

خانم سودر با تبیین اراده سیاسی سوئد برای استمرار و فعال نگهداشتن همکاریهای دوجانبه و حل مسائل مبتلابه اعلام کرد: سوئد هماهنگ با اتحادیه اروپا از حفظ و اجرای برجام که متضمن منافع و آثار مثبت بویژه امنیتی برای کلیه طرفها می باشد حمایت کرده است.

سوئد کماکان امیدوار است برجام بتواند به یمن تلاش های اروپا برای منتفع ساختن ایران و تداوم همکاری ایران، به حیات خود ادامه دهد.

عراقچی با قابل قبول و رو به رشد خواندن تعاملات و همکاریهای دو کشور در عرصه های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی، گفت: جمهوری اسلامی ایران علی رغم خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم و فشار حداکثری سعی کرده است همچنان پنجره های تعامل و دیپلماسی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: ایران مصمم به برداشتن گامهای بعدی کاهش تعهدات برجامی است

عراقچی: ایران مصمم به برداشتن گامهای بعدی کاهش تعهدات برجامی است