مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 20:452019-10-16سياسي

تشرف 33هزار کهگیلویه و بویراحمدی به کربلا


تاکنون33 هزار نفر زائر از استان کهگیلویه و بویراحمد در اربعین امسال به کربلا مشرف شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، استاندار این استان در نشست با اعضای ستاد اربعین در شلمچه با اشاره به اینکه امسال 33 هزار نفر به کربلا مشرف شده اند، گفت: سال گذشته 10 هزار زائر از استان در این آیین معنوی شرکت کردند.

حسین کلانتری با بیان اینکه ستاد اربعین استان متشکل از 13 کمیته در راستای برنامه ریزی فعالیت های خود را از پایان اربعین سال گذشته آغاز کرده است، بیان کرد: استان به توسعه پارکینگ اینجا کمک کرد و بیش از 10 دستگاه ماشین آلات در این مرز مستقر شد، همچنین مهندسانی برای کمک به این منطقه اعزام کردیم.

وی به ارائه خدمات به زائران در 31 موکب فعال از این استان، ابراز کرد: 10 موکب از این استان در کربلا و نجف مستقر شده و 17 موکب در محورهای استان به زائرانی که از افغانستان، پاکستان، ترکیه، آذربایجان در این مسیر تردد می کنند، خدمات ارائه می دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات دهی به حدود 800 هزار نفر در چهار موکب مستقر در شلمچه، گفت: جوانان، بسیجیان و سازمان های مردم نهاد پای کار هستند، همچنین 12 هزار نفر از زائران به وسیله اتوبوس های سازمان حمل و نقل استان انتقال داده شده اند و 80 دستگاه اتوبوس برای این امر اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشرف 33هزار کهگیلویه و بویراحمدی به کربلا

تشرف 33هزار کهگیلویه و بویراحمدی به کربلا