مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 19:572019-10-16اجتماعي

پذیرایی از زائران در کربلا با بستنی بروجرد/روزانه به 10 هزار زائر خدمت رسانی می شود


مسئول موکب جوانان بروجرد در شهر کربلا از برپایی غرفه پذیرایی از زائران حسینی و عرضه روزانه 5 هزار بستنی سنتی بروجرد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصالت پور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موکب جوانان بروجرد در سال گذشته تأسیس شده و امسال نخستین سالی است که موکب ما در شهر کربلای معلی راه اندازی شده است، اظهار داشت: موکب جوانان بروجرد در سه بخش فرهنگی، درمانی و خدماتی به زائران حسینی خدمت می کند.

وی تصریح کرد: ما در بخش خدماتی قسمت های مختلف تعمیر کفش و کوله، تعمیر لباس و چادر، تعمیر عینک و شلوار، پیرایش مردانه و امانتداری شارژ تلفن همراه را داریم.

هم چنین در این موکب غرفه عکس آنلاین زائران وجود دارد که در این غرفه عکس خانوادگی زائران به صورت لحظه ای چاپ شده و در اختیار آنان قرار می گیرد.

مسئول موکب جوانان بروجرد در شهر کربلا خاطرنشان کرد: در موکب جوانان بروجرد، طرح نایب الشهید نیز مشغول به فعالیت است.

در این طرح، عکس شهدای لرستان و شهدای محور مقاومت چاپ شده است، هم چنین مشخصات صاحبان کوله روی جلد پشت آن درج می شود تا در صورت گم شدن کوله آسان تر بتوان به زائر دسترسی پیدا کرد.

اصالت پور با اشاره به اینکه در یکی از قسمت های موکب جوانان بروجرد گلاب پاشی با دستگاه برقی وجود دارد که روزانه 500 لیتر گلاب و عطر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی از زائران در کربلا با بستنی بروجرد/روزانه به 10 هزار زائر خدمت رسانی می شود

پذیرایی از زائران در کربلا با بستنی بروجرد/روزانه به 10 هزار زائر خدمت رسانی می شود