مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 16:302019-10-16سياسي

تردد اتباع 90 کشور از مرزهای کشور


فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از 170 هزار نفر زائر غیر ایرانی از شش مرز معین تردد داشته اند که تردد تبعه بیش از 90 کشور در آن به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرز شلمچه، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج امشب در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  قرارگاه راهیان نور سپاه چهار قرارگاه عملیاتی در چهار مرز غربی کشور فعال شده است که در سه بخش کمیته های 14 گانه ستاد اربعین کشور را کمک می کند.

وی با تشریح اقدامات این قرارگاه در داخل کشور و بخش های پشتیبانی، اسکان، درمان و برنامه ریزی در کشور عراق با محوریت بسیج، ادامه داد: این برنامه ها برای چهارمین سال با محوریت تکریم از زائران غیر ایرانی توسط ستاد اربعین سپاه در حال دنبال کردن است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به اقدامات ستاد استقبال از زائران غیر ایرانی، تصریح کرد: حضور زائران غیر ایرانی در کشور برای حضور در راهپیمایی اربعین، تحقق شعار الحسین یجمعنا است و در این برهه کلیه ظرفیت های راهیان نور، اعم از اسکان، حمل و نقل، درمان متوقف کرده و در اختیار ایشان قرار داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد اتباع 90 کشور از مرزهای کشور

تردد اتباع 90 کشور از مرزهای کشور