مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 16:282019-10-16سياسي

خانه تاریخی امیرکبیر در روستای هزاوه اراک به زودی افتتاح می شود


فرماندار شهرستان اراک از برگزاری مراسم افتتاحیه رسمی خانه تاریخی امیرکبیر توسط یکی از مسئولان کشوری در روستای هزاوه اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین بختیاری روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه نهمین جشنواره شکرگزاری برداشت انگور هزاوه در اراک، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره در روستای هزاوه باعث افتخار برای استان مرکزی به ویژه شهرستان اراک است.

وی ادامه داد: روستای کهن هزاوه خاستگاه شخصیت های بزرگی همانند امامزاده سید شاهزاده احمد جد رهبر معظم انقلاب و قائم مقام فراهانی است و تمامی مردم به ویژه اهالی این خطه از امیر کبیر به نیکی یاد می کنند.

فرماندار اراک گفت: غرفه داران و فروشندگان باید تلاش کنند که در این جشنواره محصولات مرغوب و با کیفیت به مردم ارایه دهند و دستگاه های اجرایی زمینه خریداری جنس با کیفیت را برای خریداران با قیمت مناسب فراهم کنند.

بختیاری اظهار کرد: با توجه به حضور بزرگان تاریخ در این روستای تاریخی باید برای هرچه بیشتر شناساندن جایگاه این روستا تلاش کرد.

وی افزود: با توجه به زحمات و تلاش های انجام شده اداره کل میراث فرهنگی استان برای مرمت خانه پدری امیر کبیر و تاکید استاندار مرکزی مبنی بر افتتاحیه رسمی توسط یکی از وزرا تا آن زمان این خانه آماده بازدید علاقه مندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه تاریخی امیرکبیر در روستای هزاوه اراک به زودی افتتاح می شود

خانه تاریخی امیرکبیر در روستای هزاوه اراک به زودی افتتاح می شود