مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 14:582019-10-16پزشكي

ارائه رایگان داروهای اعصاب و روان در سه شهرستان فارس


شیراز_ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طرح رایگان توزیع داروهای أعصاب و روان ویژه بیماران اختلالات روانی در سه شهرستان داراب، خرامه و فیروزآباد اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرسول همتی چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سلامت روان باید در جامعه بررسی شود، بیان کرد: طرح ارائه رایگان داروهای روانی قرار است در سایر شهرستان های استان فارس نیز اجرایی شود.

وی تاکید کرد: بیش از 181 هزار در دانشگاه علوم پزشکی تحت مراقب های روانی هستند و در مجموع 657 هزار نفر تحت پوشش روانی دانشگاه علوم پزشکی اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: فرزند پروری ، شناسایی اختلال های روانی ، مشاوره رایگان و آموزش های مهارت فرزند پروری از جمله خدماتی است که توسط 80 مرکز جامع سلامت به مردم ارائه شده است.

او با بیان اینکه آموزش مهارت های زندگی شامل مهارت های ارتباطی، مدیریت استرس، مدیریت خشم و .

است، افزود: سال 97 بالغ بر 228 هزار نفر این آموزش ها را فرا گرفتند که این تعداد نسبت به سال 96 افزایش 54 درصدی را نشان می دهد.

همتی خبراز تدوین سند سلامت روان استان داد و افزود سند سلامت روان در استانداری فارس مصوب شده و نتایج اجرای آن در سازمان های عضو در حال بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه رایگان داروهای اعصاب و روان در سه شهرستان فارس

ارائه رایگان داروهای اعصاب و روان در سه شهرستان فارس