مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 14:022019-10-16سياسي

دیدار مدیر و اعضای موسسه امام موسی صدر با سه چهره روحانیت


مدیر و اعضای موسسه امام موسی صدر، با دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت، رهبر شیعیان بحرین و یکی از مراجع تقلید در قم دیدار و گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در دیدار با اعضای این موسسه با اشاره بر مشی و سیره امام صدر در تعامل با پیروان سایر ادیان، ویژگی بارز او را وحدت گفتار و رفتار دانست و بر لزوم معرفی شیوه تبلیغی امام صدر تاکید کرد.

در این دیدار گزارشی از مهم ترین فعالیت های مؤسسه، از جمله سیرهای مطالعاتی، تاریخ شفاهی، نشست های اندیشه وعمل و تعامل با نخبگان ایرانی و غیرایرانی، ارائه و زمینه های همکاری بررسی شد.

حورا صدر و تعدادی از اعضای موسسه امام موسی صدر همچنین با آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین، دیدار و گفت وگو کردند.

شیخ عیسی قاسم در این دیدار با یادآوری خاطره حضور امام موسی صدر در بحرین و در مسجد و همچنین منزل شیخ، برای بازگشت امام صدر دعا کرد.

وی با بیان این که امام موسی صدر، شهید سید محمدباقر صدر، امام خمینی، آیت الله خامنه ای و سید حسن نصرالله و بالاتر از همه این ها امام حسین(ع) و بالاتر از ایشان امیرالمؤمنین(ع) و بالاتر از همه رسول الله(ص)، مسیرهایی به سوی خداوند هستند؛ یادآور شد آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مدیر و اعضای موسسه امام موسی صدر با سه چهره روحانیت

دیدار مدیر و اعضای موسسه امام موسی صدر با سه چهره روحانیت