مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 13:432019-10-16سياسي

نمی گذاریم پسماند استان های دیگر در قزوین دفن شود


ضمن تاکید بر داشتن استراتژی منسجم برای مدیریت پسماندها، از انتقال و دفن پسماندهای صنعتی دیگر استانها در قزوین بشدت جلوگیری خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عباس نژاد که به تازگی به عنوان مدیرکل محیط زیست استان قزوین منصوب شده است در اولین حرکت رسانه ای خود روز چهارشنبه از خبرنگاران دعوت کرد تا دیدگاههای خود را در خصوص مسائل زیست محیطی مطرح کنند تا از این پیشنهادات برای برنامه ریزی بهتر استفاده شود.

توجه به ظرفیت رسانه ها و بهره گیری از دیدگاههای کارشناسی در محیط زیست اقدام پسندیده ای است که می تواند در ارتقاء جایگاه محیط زیست کمک موثری باشد به شرط آنکه این تعامل به صورت دوسویه و مستمر باشد تا بتوان از محیط زیست استان که ارزش حیاتی دارد بخوبی صیانت کرد.

در این نشست ابتدا خبرنگاران دیدگاهها و نگرانی های خود را از مشکلات موجود در حوزه محیط زیست مطرح کردند.

آلودگی سیمان آبیک، بی توجهی به پساب های صنعتی، دفع سموم کشاورزی، استاندارد نبودن تصفیه خانه های شهرک های صنعتی، مشکلات ریزگردها و توسعه مناطق بیابانی، فرونشست زمین، کاهش ابهای زیرزمینی، تخریب باغستانها، نداشتن مطالعات زیست محیطی در اجرای پروژه های ملی، جلوگیری از استقرار صنایع آلاینده و آب بر، مدیریت اصولیپسماندها، احداث سایت جدید جمع آوری زباله، جلوگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی گذاریم پسماند استان های دیگر در قزوین دفن شود

نمی گذاریم پسماند استان های دیگر در قزوین دفن شود