مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 13:392019-10-16سياسي

آغاز عملیات آزادسازی و رفع تصرف حریم رودخانه بشار در یاسوج


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات آزاد سازی و رفع تصرف حریم رودخانه بشار با مشارکت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در آبان ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرش مصلح عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: پس از وقوع سیلاب های مخرب در اوایل سال جاری که در سطح کشور اتفاق افتاد، یک وفاق و همدلی برای جلوگیری و کاهش خسارت انجام گرفت.

مصلح ابراز داشت: در همین راستا، در استان ما نیز که به لحاظ وضعیت توپوگرافی و شیب زیاد زمین که نهایتاً منجر به آوردهای آبی زیادی بود با حساسیت و دقت نظر جلسات متعددی تشکیل و تصمیم گیری های مطلوبی را داشتیم.

مصلح خاطرنشان کرد: رودخانه های استان در تابستان سال 97 شاهد کمترین دبی آب بودند که در ابتدای سال 98 وقوع سیلاب هایی با دوره های بازگشت 25 ساله و گاهاً دبی لحظه ای پیک سیلاب 100 ساله در بستر خود را داشتند.

وی افزود: این اولین تجربه وقوع اوج دو پدیده طبیعی تغییر اقلیم اوج خشکسالی و وقوع سیلاب های مخرب در فاصله کمتر از 5 ماه بود.

مصلح گفت: تاکنون 90 هکتار از اراضی در بستر رودخانه استان را رفع تصرف کردیم و با همکاری و تعامل سایر دستگاهها از جمله دادگستری و نیروی انتظامی، هفته آینده عملیات آزاد سازی حریم رودخانه بشار و تنگ مهریان آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات آزادسازی و رفع تصرف حریم رودخانه بشار در یاسوج

آغاز عملیات آزادسازی و رفع تصرف حریم رودخانه بشار در یاسوج