مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 13:392019-10-16سياسي

اخراج 200 نیروی مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد


سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: اخراج بیش از 200 نیروی بکارگیری شده بدون ضابطه در مراکز مختلف از جمله بیمارستان شهید جلیل یاسوج صحت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلال پوران فرد افزود: در زمینه نیروهای شرکتی بکار گرفته بدون ضابطه و غیر نیاز در بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتظر تعیین تکلیف توسط متولیان امر هستیم و هرگونه تصمیمی که گرفته شود، بدون شک اجرایی خواهد شد.

پورانفرد با تاکید بر اینکه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با بیکار شدن هیچ فردی موافق نیست، افزود: البته این موضوع دال بر این نبوده که ضوابط قانونی نادیده گرفته شود و اجرای قانون و عدالت را برای خود اولویت می دانیم و با هرگونه بکارگیری بدون ضابطه مخالف هستیم.

وی ابراز داشت: در گذشته تعداد زیادی نیروی شرکتی بدون رعایت قانون در مراکز مختلف درمانی استان بکار گرفته شده که هم اکنون در قامت یک مشکل، بخش زیادی از وقت مدیران ارشد دانشگاه را گرفته است.

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طبق قانون برای تمامی نیروهای بکار گرفته شده از همان روز اول باید مراحل گزینش آنان انجام می شد که این افراد بدون توجه به این مهم در مراکز مختلف کار خود را آغاز کردند و این موضوع خلاف قانون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج 200 نیروی مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد

اخراج 200 نیروی مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد