مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 13:312019-10-16سياسي

ناکارآمدی ساختاری قوه قضاییه؛ مثنوی هفتاد من!


علی اکبری؛* این روز ها شاهد تحسین ها و تمجید های مکرر از آقای رییسی هستیم تا جایی که اصلاح طبانی که در انتخابات 96 به جهت تخریب شخصیت ایشان از کاری فروگذار نبودند امروز قلم در تایید عملکرد قضایی ایشان می فرسایند.

- مشکلات ساختاری دستگاه قضا مثنوی هفتاد منی است که درسایه عدم شفافیت و عدم پاسخگویی به افکار عمومی تبدیل به نقاط تاریک و بحران سازی برای ذبح عدالت در مسلخ های قدرت طلبان و مفسدان شده است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- علی اکبری؛* این روز ها شاهد تحسین ها و تمجید های مکرر از آقای رییسی هستیم تا جایی که اصلاح طبانی که در انتخابات 96 به جهت تخریب شخصیت ایشان از کاری فروگذار نبودند امروز قلم در تایید عملکرد قضایی ایشان می فرسایند.

در بین نیرو های ارزشی و به اصطاح بچه حزب اللهی ها هم ایشان عملا منجی عدالت و مظهر مبارزه با فساد قلمداد می شوند.

در اینجا قصد داریم سه نکته را مورد بررسی قرار دهیم تا بدون توجه به تحلیل های پشت پرده، صرفا بر اساس واقعیات عمومی، در خواست هایی به جهت روشنگری از ایشان مطرح داریم.

نکته اول:بحث فساد ستیزی ایشان فارغ از اینکه در طی سال های طولانی حضور آقای رییسی در دستگاه قضا و در سمت های عالیه، چطور امروز به یکباره ظهور و بروز پیدا کرده و چرا در طی این سال ها از چنین سخنرانی ها و رجز خوانی ها، یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکارآمدی ساختاری قوه قضاییه؛ مثنوی هفتاد من!

ناکارآمدی ساختاری قوه قضاییه؛ مثنوی هفتاد من!