مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 12:472019-10-16سياسي

انتخاب مدیران بر اساس شایستگی و تخصص خواهد بود


در انتخاب مدیران به جنسیت یا سیاسی بودن افراد نگاه نمی کنیم و تخصص، تعهد و توانمندی افراد مهمترین شاخص ارزیابی و انتخاب افراد برای سپردن مسئولیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هدایت الله جمالی پور در مراسم معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین که ظهر چهارشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: تخصص، تعهد و کارایی ملاک انتخاب مدیران اجرایی است و در این راستا جنسیت افراد نباید مانع یا محدودیتی برای آنها ایجاد کند.

جمالی پور بیان کرد: رویکرد دولت استفاده از ظرفیت بانوان در پست های مدیریتی است و این فرصت می تواند در شکوفایی استعدادهای بانوان موثر باشد.

وی گفت: در سالهای اخیر ضمن اعتماد به بانوان نسبت به سپردن مسئولیت های بیشتر به این گروه اقدام شده و تعدادی از پستها در استانداری ودستگاه های اجرایی به بانوان سپرده شده است.

جمالی پور اضافه کرد: معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ها از معاونت امور اقتصادی منفک شده و با پیشنهاد وزیر کشور مدیریت این معاونت به بانوان سپرده شده که در قزوین هم بر همین منوال عمل کردیم.

وی یادآورشد: برای انتخاب فردی برای این پست مدیریتی گزینه های مختلفی از داخل و خارج از استانداری معرفی شدند اما به دلیل تخصصی بودن این معاونت و ضرورت آشنایی با بودجه و سرمایه انسانی به گزینه نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب مدیران بر اساس شایستگی و تخصص خواهد بود

انتخاب مدیران بر اساس شایستگی و تخصص خواهد بود