مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 12:042019-10-16اقتصادي

رونمایی از 10 هزار عنوان کتاب صوتی در کتابخانه مرکزی همدان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت روز جهانی عصای سفید 10 هزار عنوان کتاب صوتی به منابع بخش نابینایان کتابخانه عمومی مرکزی همدان افزوده شد تا در اختیار روشندلان گرامی قرار گیرد.

- رونمایی از 10 هزار عنوان کتاب صوتی در کتابخانه مرکزی همدان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت روز جهانی عصای سفید 10 هزار عنوان کتاب صوتی به منابع بخش نابینایان کتابخانه عمومی مرکزی همدان افزوده شد تا در اختیار روشندلان گرامی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی ظهر امروز در نشست روشندلان دوستدار کتاب به مناسب روز جهانی عصای سفید که در بخش نابینایان کتابخانه عمومی مرکزی همدان برگزار شد با بیان اینکه استفاده از عصای سفید، نمادی برای شناخت نابینایان است اظهار کرد: فردی که خط بریل را اختراع کرد، در سانحه ای بینایی خود را از دست داد، اما او ناامید نشد و با تلاش فراوان نشان داد که محدودیت های جسمی مانع از پیشرفت آدمی نمی شود.

وی با تأکید بر اینکه نابینایان هیچ تفاوتی با دیگران ندارند افزود: روشندلان نیز به مانند همه افراد جامعه می توانند وارد اجتماع شده و مطالبات خود را مطرح و به موفقیت های بزرگ دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 10 هزار عنوان کتاب صوتی در کتابخانه مرکزی همدان

رونمایی از 10 هزار عنوان کتاب صوتی در کتابخانه مرکزی همدان