مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 11:542019-10-16اقتصادي

بهره برداری از 3 هزار واحد «مسکن مهر» در هرمزگان، تا پایان امسال


بهره برداری از 3 هزار واحد مسکن مهر در هرمزگان، تا پایان امسال استاندار هرمزگان از تکمیل و بهره برداری سه هزار واحد مسکونی مسکن مهر تا پایان سال جاری در این استان خبر داد و گفت: رفع مشکلات واحدهای باقی مانده مسکن مهر در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی بعد از ظهر امروز در نشست شورای مسکن استان هرمزگان با اشاره به بررسی آخرین وضعیت مسکن مهر در استان، اظهار داشت: از حدود 53 هزار واحد مسکن مهر در هرمزگان، حدود 6 هزار واحد باقی مانده که در حال تکمیل است و دیگر واحدها به بهره برداری رسیده اند.

وی ادامه داد: واحدهایی که مسؤولیت آنها بر عهده دولت بوده، تکمیل و تحویل داده شده و واحدهای باقی مانده مربوط به تعاونی های خودمالک یا تعاونی های بخش های مختلف است که برخی از آنها مشکلات حقوقی نیز دارند.

استاندار هرمزگان افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی ادارات کل راه و شهرسازی و تعاون،  کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، رفع مشکلات واحدهای باقی مانده که مربوط به تعاونی ها هستند در حال انجام است و سه هزار واحد مسکونی آن تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسند.

همتی تصریح کرد: برخی از این واحدهای تعاونی ها برای هزینه آب و برق و تکمیل محوطه سازی نیازمند پرداخت سهم متقاضیان هستند و برای این کار ساز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3 هزار واحد «مسکن مهر» در هرمزگان، تا پایان امسال

بهره برداری از 3 هزار واحد «مسکن مهر» در هرمزگان، تا پایان امسال