مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 11:282019-10-16سياسي

تشکر سخنگوی دولت از سپاه برای بازداشت «روح الله زم»


سخنگوی دولت با اشاره به دستگیری روح الله زم سرشبکه آمدنیوز گفت: آمدنیوز با توسل به دروغ پراکنی و در سایه سرویس های امنیتی کشورهای خارجی، فروپاشی ذهنی جامعه را دنبال می کرد.

- علی ربیعی در حاشیه جلسه دولت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: دستگیری سرشاخه این شبکه دروغ پردازی که هدفی جز تخریب جامعه و عملیات روانی نداشت، اقدام بزرگی بود که توسط سپاه صورت گرفت.

سخنگوی دولت همچنین گفت: دستگیری این فرد موجب شد که ساحت پاک اصحاب رسانه از وجود کسانی که من آن ها را تروریست آبرو می نامم پاک شود.

ربیعی با اشاره به پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی و امنیتی دشمنان از آمدنیوز گفت: باید از برادرانمان در سپاه برای بازداشت روح الله زم در قالب عملیاتی پیچیده تشکر کرد، چرا که یکی از بنگاه های تخریب جامعه ایرانی را هدف قرار دادند و گام مهمی را در آرامش روانی کشور برداشتند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: سرویس های اطلاعاتی خارجی و حتی اسراییل نیز به حمایت از آمدنیوز اعتراف کردند و اقدام سپاه از این منظر که با چنین توطئه ای برخورد کرد، قابل تقدیر است.

ربیعی در پایان گفت: از برادران مخلص در اطلاعات سپاه که با دستگیری این فرد ضربه مهلکی به شبکه دروغ پراکنی و ناامیدسازی مردم وارد کردند تقدیر و تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر سخنگوی دولت از سپاه برای بازداشت «روح الله زم»

تشکر سخنگوی دولت از سپاه برای بازداشت «روح الله زم»