مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 11:222019-10-16فرهنگي

دهمین دوره «جایزه شهید آوینی» پذیرای 210 فیلم مستند


کارگردانان 210 فیلم همزمان با بخش مسابقه ملی سیزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت، متقاضی شرکت در دهمین دوره جایزه شهید آوینی نیز شده اند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی سینما حقیقت، با پایان یافتن مهلت ارائه فیلم به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت، کارگردانان 210 فیلم همزمان با بخش مسابقه ملی این رویداد، متقاضی شرکت در دهمین دوره جایزه شهید آوینی نیز شده اند که به عنوان بخش ویژه سینما حقیقت، آذر 98 در پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود.

جایزه شهید آوینی ویژه نمایش و تقدیر از فیلم های مستند منتخب حوزه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در منطقه است که برای ششمین سال متوالی، به عنوان بخش ویژه جشنواره بین المللی سینماحقیقت برگزار خواهد شد.

امسال از جمع 687 فیلم مستندی که در دبیرخانه جشنواره سینماحقیقت ثبت شده، 210 فیلم متقاضی حضور در بخش جایزه شهید آوینی هم شده اند؛ به این معنا، بیش از 30% فیلم هایی که از ابتدای سال 97 تولید شده و نخستین بار به دفتر سینماحقیقت ارائه شده، با موضوع انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت در منطقه است.

جایزه شهید آوینی جشنواره سینما حقیقت، از هیئت انتخاب و داوری مجزایی برخوردارست و جایزه برگزیدگان این بخش هم تندیس طلایی، نقره ای و برنزی، دیپلم افتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین دوره «جایزه شهید آوینی» پذیرای 210 فیلم مستند

دهمین دوره «جایزه شهید آوینی» پذیرای 210 فیلم مستند