مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 11:192019-10-16سياسي

درخواست رییس دانشگاه تهران از رییس جمهور درباره بودجه دانشگاهها


فقط کافی است اعتبارات موجود را با هدف تعامل بهتر دانشگاه و جامعه سازماندهی و جهت گیری کنیم تا تعامل بیشتری بین دانشگاه و جامعه رقم بخورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، محمود نیلی احمدآبادی در مراسم آغاز سال تحصیلی 98-99 دانشگاه، مراکز پژوهشی و فناوری کشور با بیان اینکه پیشرفت های امروز در دنیا مرهون علم و دانش است، گفت: منابع و امکانات سال ها و قرن های متمادی است که در کشور ما وجود دارد و آنچه که زمینه استفاده از منابع را فراهم می آورد، علم و دانش است.

با تکیه بر این دو مؤلفه است که می توانیم مسائل و مشکلات را حل کنیم.

اگر به دنبال راه کاری دقیق هستیم چاره ای جز بهره مندی کامل از علم و دانشی که در بین دانشگاهیان، جوانان اندیشمند، متخصصان و دانشمندان است نداریم.

وی افزود: من اظهار نمی کنم که تا کنون از علم و دانش دانشگاهیان و صاحب نظران استفاده نشده است، اما وقتی ظرفیت دانشگاه ها و توانمندی آنها را مشاهده می کنم، در می یابم با آن میزانی که در خدمت کشور قرار می گیرد بسیار فاصله دارد.

رییس دانشگاه تهران، با تصریح اینکه این چهارمین سالی است که مراسم آغاز سال تحصیلی با حضور دکتر روحانی، رییس جمهور، در دانشگاه تهران برگزار می شود، خاطر نشان کرد: در تمام این سال ها به جای اینکه مسائل و مشکلات دانشگاه را عنوان کنم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس دانشگاه تهران از رییس جمهور درباره بودجه دانشگاهها

درخواست رییس دانشگاه تهران از رییس جمهور درباره بودجه دانشگاهها