مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 10:132019-10-16حوادث

مانور فروریزش زمین در جنوب تهران انجام شد


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه حادثه فروریزش زمین پدیده ای شایع در نقاط مختلف شهر تهران است، گفت: مانور فروریزش زمین در جنوب تهران انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس،   رضاکرمی محمدی، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره اجرای مانور فروریزش زمین در جنوب تهران اظهارداشت: با اجرای مانورهای متناسب با مخاطرات هر منطقه در تهران نقاط قوت و ضعف شناسایی و توان نیروهای عملیاتی و ستادی در مواجهه با حوادث محتمل تر بخش های مختلف سنجش خواهد شد.

همچنین نسبت به تقویت زیرساخت های پاسخگویی در زمان حادثه اقدام می شود.

وی افزود: بر اساس این گزارش، مانور ساعت صفر با فرض وقوع فروریزش زمین بدلیل ترکیدگی لوله گاز در جنوب تهران (میدان معلم، منطقه 20) در مرکز عملیات مدیریت بحران تهران برگزار شد.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام سناریوی این مانور، مرکز عملیات و مدیریت بحران شهر و بر اساس دستور العمل های ویژه حادثه فروریزش نسبت به هماهنگی های اعزام نیروهای عملیاتی امداد و نجات به محل حادثه و پشتیبانی های لازم اقدام شد.

وی بیان داشت: بر اساس این سناریو، با اعلام قطع شریان های حیاتی نسبت به فعال سازی شبکه حمل و نقل اضطراری با هماهنگی پلیس راهور، هماهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور فروریزش زمین در جنوب تهران انجام شد

مانور فروریزش زمین در جنوب تهران انجام شد