مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 09:552019-10-16اقتصادي

یارانه جاماندگان شهریور فردا با یارانه مهرماه واریز می شود


هر ماه به دلیل مسائلی همچون تغییر یا فوت سرپرست خانوار و عدم مراجعه به بانک برای ثبت شماره حساب، یارانه برخی افراد واریز نمی شود اما این مساله به منزله حذف از فهرست یارانه بگیران نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز سازمان هدفمندی نشان می دهد که این حذف شدگان به دلیل اشتباه هدفمندی نبوده بلکه هر ماه تعدادی از افراد بنا به دلایل مشخصی یارانه ای دریافت نمی کنند و در این خصوص از سوی سازمان هدفمندی نیز پیامکی را دریافت می کنند.

از جمله این دلایل می توان به فوت سرپرست خانوار، تغییر سرپرست خانوار و تغییر شماره حساب نزد سازمان هدفمندی اشاره کرد که افراد پیش از موعد حساب رسی برای واریز یارانه، جهت ثبت شماره حساب به بانک مراجعه نکرده و نتوانسته اند یارانه را دریافت کنند.

در واقع، روال کار سازمان هدفمندی به این گونه است که تا پانزدهم هر ماه اقدامات لازم برای محاسبه یارانه نقدی را انجام می دهد از این رو در صورتی که افراد تا 15 هر ماه برای ثبت اطلاعات خود به بانک مراجعه نکنند یارانه آن ماه را دریافت نمی کنند.

اما این موضوع به منزله حذف آنها از صف دریافت یارانه نقدی نیست بلکه در ماه بعد هر دو یارانه با هم به حساب این افراد واریز می شود.

در این بین با توجه به اینکه عدم واریز یارانه به این افراد مصادف با شروع غربالگری یارانه بگیران شد، این گونه به نظر رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه جاماندگان شهریور فردا با یارانه مهرماه واریز می شود

یارانه جاماندگان شهریور فردا با یارانه مهرماه واریز می شود