مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 07:012019-10-16پزشكي

155 مادر باردار پاکستانی در مرز میرجاوه خدمات مراقبتی دریافت کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از مرز میرجاوه و موکب سلامت با اشاره به اینکه تمامی زوار پاکستانی در همه گروه های سنی خدمات سلامت اورژانسی را دریافت می کنند، - رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 155 نفر از مادران باردار پاکستانی خدمات مراقبتی از اورژانس مامایی مستقر در مرز میرجاوه دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از مرز میرجاوه و موکب سلامت با اشاره به اینکه تمامی زوار پاکستانی در همه گروه های سنی خدمات سلامت اورژانسی را دریافت می کنند، گفت: با توجه به اینکه مادران باردار جزو گروه های ویژه و در معرض خطر می باشند، خدمات اورژانس مامایی جزو مهمترین خدمات سلامت در موکب سلامت میرجاوه است.

سید محمد هاشمی شهری گفت: گرفتن نوار قلب جنین (NST)، نوار قلب مادر (ECG) و سایر معاینات زنان و مامایی به صورت سرپایی و اورژانس توسط همکاران ماما و پزشک مستقر در موکب سلامت میرجاوه انجام می شود و در صورت نیاز امکان بستری موقت بیماران جهت تعیین تکلیف نهایی نیز در این موکب فراهم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 155 مادر باردار در اورژانس مامایی میرجاوه خدمات مراقبتی پیش بیمارستانی را دریافت کرده اند و کارت مراقبت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

155 مادر باردار پاکستانی در مرز میرجاوه خدمات مراقبتی دریافت کردند

155 مادر باردار پاکستانی در مرز میرجاوه خدمات مراقبتی دریافت کردند