مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 06:002019-10-16سياسي

تسریع در بررسی آیین نامه های قانون معلولان در دولت/تصویب تا آذر


رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تسریع در روند بررسی آیین نامه های قانون جامع حمایت از حقوق معلولان گفت: آیین نامه های این قانون تا آذرماه تصویب و برای اجرا ابلاغ می شود.

- وحید قبادی دانا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی و تصویب آیین نامه اجرایی قانون افراد دارای معلولیت اظهار کرد: 6 آیین نامه مربوط به این قانون تدوین شده که در حال بررسی و تصویب در کمیسیونهای فرعی و اصلی هیئت وزیران قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه روند بررسی آیین نامه ها تسریع شده است گفت: بعد از جلسه پیگیری و هماهنگی اجرای قانون افراد دارای معلولیت که با حضور معاون اول رییس جمهور تشکیل شد؛ طبق دستور آقای جهانگیری این آیین نامه ها در اولویت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به پیگیریهایی که صورت گرفته تا آذرماه امسال در آستنه روز جهانی معلولان 6 آیین نامه اشاره شده در هیئت وزیران تصویب و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

رییس سازمان بهزیستی کشور همچنین در ارتباط با رونمایی و ابلاغ سند ملی سالمندان گفت: این سند نهم مهرماه امسال باحضور وزرای بهداشت و رفاه ابلاغ شد و با اجرای این سند بخش قابل توجهی از مشکلات سالمندان مرتفع خواهد شد.

قبادی دانا افزود: سند ملی سالمندان یک سند کاملی است و این سند با امضای معاون آقای نوبخت ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در بررسی آیین نامه های قانون معلولان در دولت/تصویب تا آذر

تسریع در بررسی آیین نامه های قانون معلولان در دولت/تصویب تا آذر