مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 05:152019-10-16سياسي

گرمی جزو 31 منطقه حاد و بحرانی کشور


سخنگوی شورای اسلامی استان اردبیل گفت: شهرستان گرمی جزو 31 منطقه حاد و بحرانی کشور از سوی امور اجتماعی وزارت کشور معرفی شده که زنگ خطر را برای مسئولان استانی و شهرستانی به صدا درآورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن قهرمانزاده در نشست اعضای شورای اسلامی استان اردبیل با مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: تعامل و همکاری شورای شهرستان گرمی با کمیته امداد در حد مطلوب و مناسب است به طوری که ما در راستای جمع آوری زکات فطریه و توزیع آن در بین نیازمندان جزو شهرستان های پیشرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه مصوبات شورای زکات در این شهرستان به خوبی اجرا می شود، خاطرنشان کرد: یکی از مصوبات این شورا در سال های اخیر مغفول مانده بود که ما با نامگذاری یکی از میادین شهر گرمی به نام میدان زکات این مصوبه شورای زکات را عملیاتی کردیم.

نماینده شورای شهرستان گرمی در شورای استان اردبیل به اقدامات مناسب مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل و گزینش مدیران با وسواس و دقت خاص در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: با روی کار آقای دشتی با تجارب و سوابق غنی تکریم ارباب رجوع به وضوح در ادارات کمیته امداد در شهرستان ها مشهود است به طوری که با برچیده شدن نگاه حقارتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد این افراد صاحب منزلت و کرامت شده اند بهمن قهرمانزاده به اقدام کمیته ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمی جزو 31 منطقه حاد و بحرانی کشور

گرمی جزو 31 منطقه حاد و بحرانی کشور