مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 05:042019-10-16سياسي

برپایی موکب کمترین کار دانشگاهیان برای اربعین است


در نشست ستاد اربعین دانشگاهیان بر ضرورت راه اندازی قرارگاه اربعین در مرز مهران تاکید و عنوان شد: برپایی موکب کمترین کار دانشگاهیان برای اربعین است و باید به فکر کارهای بزرگ در این زمینه بود.

- در نشست ستاد اربعین دانشگاهیان با حضور معاون وزیر علوم عنوان شد برپایی موکب کمترین کار دانشگاهیان برای اربعین است در نشست ستاد اربعین دانشگاهیان بر ضرورت راه اندازی قرارگاه اربعین در مرز مهران تاکید و عنوان شد: برپایی موکب کمترین کار دانشگاهیان برای اربعین است و باید به فکر کارهای بزرگ در این زمینه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا غفاری در نشست ستاد اربعین دانشگاهیان استان کرد: اربعین ظرفیت و سرمایه بزرگی است که نتیجه دوستی و حب اهل بیت است و امروز همه ی اصناف و گروه ها را گرد هم آورده و وحدت دانشگاهیان حول این محور بسیار ارزشمند و مبارک است.

وی بر تدوین سند فرهنگی اربعین دانشگاهیان تاکید کرد و گفت: این سند می تواند هندسه کار ما را تعریف و مشخص کند و با همراهی و تجارب کسب شده برنامه مدونی در این راستا توسط دانشگاهیان ارائه شود.

معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه دانشگاهیان وظیفه ی متفاوتی نسبت به آحاد مردم جامعه دبه دلیل جایگاه نخبگی دارند، تصریح کرد:یکی از انتظاراتی که از دانشگاه در این زمینه می رود معرفت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی موکب کمترین کار دانشگاهیان برای اربعین است

برپایی موکب کمترین کار دانشگاهیان برای اربعین است