مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 04:492019-10-16اقتصادي

رنو زویی جایگزین یک خودروی آلاینده می شود


به نظر می رسد که خودروی تمام الکتریکی کلیو زویی آر اس تحت تاثیر استانداردهای بالای آلایندگی هوا باید جایگزین خودروی رنو زویی آر اس شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از آنجایی که استانداردهای مربوط به آلایندگی هوا در اتحادیه اروپا بر خط تولید بسیاری از خودروها در این قاره سبز سایه افکنده است، حالا به نظر می رسد که شرکت خودروسازی رنو فرانسه نیز تصمیم گرفته است که یکی دیگر از خودروهای جذاب و پرطرفدار خود را از رده خارج کرده و آن را با یک مدل خودروی دیگر جایگزین کند.

بر اساس این اخبار و گزارش های منتشر شده در اتو اکسپرس، طرفداران و مشتریان این شرکت باید به زودی تحت تاثیر قوانین و مقررات سخت گیرانه اتحادیه اروپا در خصوص مقابله با آلودگی هوا، با خودروی رنو کلیو آر اس (Clio RS) خداحافظی کنند و سپس جایگزینی خودروی رنو زویی آر اس را بپذیرند.

علی کسایی، معاون برنامه ریزی تولید رنو، در این خصوص به اتو اکسپرس عنوان کرده است که تولید خودروی کلیو آر اس منطبق با استانداردهای جدید آلایندگی جدید، نیازمند تکنولوژی های پیشرفته و پیچیده جدیدی بود تا بتواند آلایندگی کمتری تولید کند که به طور حتم، از صرفه اقتصادی آن می کاست چراکه در این صورت ما مجبور بودیم قیمت خودرو را افزایش دهیم که موجب کاهش شدید تمایل خرید مشتریان برای تهیه و استفاده از آن می شد و بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنو زویی جایگزین یک خودروی آلاینده می شود

رنو زویی جایگزین یک خودروی آلاینده می شود