مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 04:402019-10-16سياسي

عشق به امام حسین(ع) جهانی است


عاشقان امام حسین(ع) از هر رنگ و نژادی خود را به اجتماع بزرگ اربعین می رسانند.

- عاشقان امام حسین(ع) از هر رنگ و نژادی خود را به اجتماع بزرگ اربعین می رسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در استان در جلسه اولین موکب مجازی اربعین گفت: این کار جوانان با سواد و محقق است که با استفاده از منابع دینی و تحقیق، خط سرخ امام حسین (ع) را به خط سبز ظهور مهدی موعود (عج) وصل کنند چرا که جامعه کنونی تشنه این چنین موضوعاتی است.

آیت الله عبادی افزود: فعالان فضای مجازی در آستانه اربعین حسینی با حضور در اولین موکب مجازی اربعین ، ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان نشان می دهند.

وی گفت : پیامبران کشتی نجات و چراغ هدایت هستند اما در بین همه آن ها ، پیامبر گرامی اسلام امام حسین (ع) را کشتی نجات و چراغ هدایت مسلمانان معرفی می کند که این نشانه بزرگی ایشان است.

مسئول فضای مجازی سازمان بسیج رسانه استان نیز در این مراسم خواستار تشکیل شورای فضای مجازی در استان شد و گفت : با تشکیل این شورا می توان از ظرفیت جوانان برای تولید محتوا در فضای مجازی بویژه در این ایام اربعین استفاده کرد.

رضایی با اشاره به اینکه جبهه سازی حرف اول را در فضای مجازی می زند ، افزود : فعالان فضای مجازی پرچم یا حسین را در این فضا به اهتزار درآورند و با هشتگ ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق به امام حسین(ع) جهانی است

عشق به امام حسین(ع) جهانی است