مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 03:552019-10-16اقتصادي

قاچاقچی ارز به پرداخت بیش از 69 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: پرونده فردی که اقدام به قاچاق 624 هزار و 340 دلار آمریکا کرده بود در تعزیرات شهرستان سردشت بررسی و حکم بر ضبط دلارها و پرداخت 69 میلیارد و 899 میلیون ریال جزای نقدی برای وی شد.

- محمد اقوامی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه پرونده فردی که اقدام به قاچاق 624 هزار و 340 دلار آمریکا کرده بود در تعزیرات شهرستان سردشت بررسی و حکم بر ضبط دلارها و پرداخت 69 میلیارد و 899 میلیون ریال جزای نقدی شد  اظهار کرد: این فرد قصد داشت این محموله را از طریق بازارچه مرزی کیله سردشت به عراق منتقل کند که به دام پلیس افتاد.

وی با اشاره به کشفیات این پرونده افزود: فرد قاچاقچی دلارها را به طرز ماهرانه ای در خودروی سانتافه خود جاسازی کرده بود که با بازرسی عوامل نیروی انتظامی، 624 هزار و 340 دلار آمریکا کشف و ضبط و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده در اداره تعزیرات حکومتی سردشت با توجه به حمل ارز بدون رعایت ضوابط تعیین شده از طرف دولت، نحوه حمل ارزها به صورت جاساز کردن در داخل خودرو، اظهارات خلاف واقع در مراجع انتظامی و قضایی و ناتوانی متهم در اثبات ارتباط نداشتن با اتهام، رای محکومیت برای او صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچی ارز به پرداخت بیش از 69 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد

قاچاقچی ارز به پرداخت بیش از 69 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد